ʙʟᴀᴄᴋ ᴀɴᴅ ᴡʜɪᴛᴇ ᴡɪᴛʜ ᴍɪɴᴛ ꜰʟᴀᴠᴏʀ

همه چی رو درآوردن، هیچی گیر نیاوردن:)

بدون عنوان؛

1402/8/5 11:01
نویسنده : ᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛ
265 بازدید
اشتراک گذاری

شاید امروز باید همه اتفاقات و برعکس دید

شاید امروز باید فکر کرد همه چیزایی که خودمون تکذیبش کردیم راست بوده

بیا فکر کنیم حسن رونقی پاهاش قطع شده و روده هاشو کشیدن بیرون

بیا فکر کنیم همه اون ۵۰۰ نفری که ویکی پدیا میگه با شکنجه قرون وسطی کشته شدن

بیا فکر کنیم همه اون هرزه هایی که یه بار دستشون رو چشم راستشونه و یه بار رو چشم چپشون کور شدن

بیا فکر کنیم مهسا رو با باتوم کشتن

بیا فکر کنیم نیکا رو حکومتیا کشتن، خودکشی نکرده و آخرشم ج.ا از پشت بوم پرتش کرده پایین

بیا فکر کنیم حمیدرضا روحی با تفنگ قاچاق به دست خودیاتون نمرده و اینم بسیجیا و سپاهیا زدن

بیا فکر کنیم به دختراتون تجاوز کردن

بیا فکر کنیم پسراتونو کتک زدن

بیا فکر کنیم اعتراض کردین نه اغتشاش

بیا فکر کنیم شما به وحشیانه ترین روش کشته شدین نه ما

بیا فکر کنیم همه این کزشعرایی که گفتم واقعیه

اگه همه اینا رخ داده باشه، اگه میلاد آرمون و مادر عمومی هایی مثل اون اعدام شده باشن، اگه و اگه اگه های دیگه....

اگه همه این اگه ها واقعی باشه فقط تقاص همون یدونه لگدیه که تو اون فیلم به آرمان زدین

خون با خون پاک نمیشه

خون آرمان با به نشیمن‌گاه خر رفتن قاتلاش پاک نمیشه

خون آرمان با خون یه سری... تاکید میکنم یه سری افرادی که دارن این متن و میخونن با امثالهمشون پاک میشه

خون آرمان با تموم شدن نسل اونایی که میلاد آرمون و امثالهم و شیر کردن پاک میشه

تقاص خواهید داد:)))))

امیرالمومنین مولا علی: يَوْمُ آلْمَظْلُومِ عَلَى الظَّالِمِ أَشَدُّ مِنْ يَوْمِ الظَّالِمِ عَلَى آلْمَظْلُومِ

پسندها (2)

نظرات (17)

madeline
5 آبان 02 11:48
گااااااد😂اومدم از نی نی وبلاگ خارج بشم که پست تو رو دیدم عجایب نی نی وبلاگ تموم نمیشه انگار😂
با تو یکی حرفی ندارم من از دنیای خیالیت لذت ببر😂
ᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛ
پاسخ
از بزرگترین عجایب نی نی وبلاگم تو و بهارین... دوتا سم خالص🌚🤌🏿
ولی پست من روایت دنیای خیالی شما بود که...
madeline
5 آبان 02 11:59
نه دیگه تو خودت تو یه دنیای خیالی زندگی میکنی کاری به پستت ندارم
بهار کی بود؟؟آهان یادم اومد😂😂
حالا تو نی نی وب که پشه ام پر نمیزنه منم گاهی میام که یه نظر مخالفم ببینید محیط خیلی اختصاصی نشه😂
ᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛ
پاسخ
دنیای خیالی منو بیخیال... از دنیای خیالی خودتون چه خبر؟
یه سسخلی مانند تو، البته بهار صددرصد عاقل تر بود...
حالا تو که حالا زیاد نمیای حداقل ببند اون گاله رو همون پشه ای ام که پر میزنه نره تو حلقت🗿🙏🏿
madeline
5 آبان 02 12:02
البته یه چیزم بگم خوشحال بشی دیگه کلا نی نی وبلاگ نمیام من😂یعنی هم اینکه زیادی سم شده محیط هم اینکه بحثامون تکراری شده و جذابیتشو از دست داده برای من😂 کلا بحث خارج از منطق و بی فایده که تاثیر مثبتی رو هیچکس نداره رو ادامه نمیدم هیچوقت و جالب نیست برام
این دیگه آخرین بار بود😂
ᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛ
پاسخ
وای یاد بهار افتادم... توعم همونقدر سسخلی، شایدم بیشتر🗿😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
5 آبان 02 12:03
دنیای خیالی چیه؟ فقط با استناد به حرافی شما مبنی بر اتفاقاتی که تو ایران می افته دنیا رو توصیف کرده
ᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛ
پاسخ
صددرصد
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
5 آبان 02 12:07
مدی خواهر محیط اختصاصی نیست ماشالله زن تنها حسابی میون داری میکنه. به شدتتت هم بی منطقه. باز تو لاقل تو صفحت کامنت میدادیم تایید میکردی اون همونکارم نمیکنه.خلاصه اینو گفتم که اگر دو روزم یادت رفت بیای عذاب وجدان نگیری
ᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛ
پاسخ
زن تنها کجاست راستی؟ بابا بیاد یکم باهم صحبت کنیم تایید کامنت و یادش بدیم
madeline
5 آبان 02 12:14
مودب باش دیگه زشته بچه جان😂😂بهارم یادم اومد کی بود دنیای خیالیم ربطی به تعبیر من از اتفاقات ایران نداره اصلا😂دنیای خیالی همونه که باعث میشه اینکه نمیدونم با تفنگ قاچاق یارو رو زدن و اون یکی از پشت بوم پریدو اینا رو باور کنی😂فقط سعی کن مودب باشی😂نصف مملکتم نمیخواد بکشی واسه یه لگد خسته میشی یهو😂
بای بای
ᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛ
پاسخ
رفته بودی که... چقدر تو بهاری... چقدر بهار توعه... چقدر شما همین
 ​​​تعریف ما دوتا از مملکت متفاوته... اتفاقا تورو نمیکشم، تو و امثالهم صرفا جز مملکت نیستین... ولی خوبه که هستین، سرگرمی بد چیزی نیست دوتا لگد؟ فعلا که با اون دوتا لگد آدم کشتن... میخواستم بگم بیا توعم دوتا لگد بزنیم بهت ببین چی میشه، دیدم یهو میوفتی میمیری بدون گوه خور میمونیم🌚🌹
حالا به سلامت
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
5 آبان 02 12:16
بچه ها پدر یعنی عشق، دعوا نکنین.

(فاز مصر و عربستان)
ᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛ
پاسخ
من فاز سردار حاجی زاده رو دارم ولی خیلی فحاش تر🌚🙏🏿
madeline
5 آبان 02 12:20
واقعا بیخیال بچه ها 
من اصلا بحث جدی یا مشکلی با شما ندارم برای من از اولشم شما صرفا دوست بودید حتی کاراکتر اسما رو خیلی تحسین میکردم و میکنم امروزم یکم تو فاز شوخیم ممکنه یهو یه چیزی بگم امیدوارم ناراحت نشید😂 دشمن هم که نیستیم چندتا دوستیم که باهم بحث میکنیم و کلا فکر میکنم این بحث کردنا برای به چالش کشیدن خودمونم که شده میتونه مفید باشه.
البته اینم که گفتم دیگه نمیام جدی بودم و واقعا نمیام دیگه چون به نظرم بحثامون تکراری و بی فایده شده و ادامه دادنش مسخرست
حالا فاطمه خانم چرا فکر میکنه من دشمنشم و توهین میکنه یا اینکه میخواد هممونو بفرسته اون دنیارو دیگه من نمیدونم چرا😂شایدم مدل شوخی کردنشه که خب من زیاد نمیشناسمش که بفهمم😂
ᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛ
پاسخ
شوخی و توهین متفاوتن... میدونی که...

حالا شایدم تو دیگه فراتر رفتی و یا صبر منه که دیگه تموم شده اتفاقا توهین نکردم.... من فحاش تر از حرفام حالا خودت میدونی که نمیشناسی دیگه 
madeline
5 آبان 02 12:24
آخه گفتم جواب توهیناتو بدم بعد برم جوجه جان😂ولی خب از کار بیفایده بدم میاد😂اینم یاد بگیر که الکی تو بحث به بقیه دری وری نگی برا آیندت خوبه قطعا
ᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛ
پاسخ
عه... همچنان دارم یاد بهار میوفتم
توعم کاربرد لگد و یاد بگیری بد نیست... حداقل از میزان کزشعر گفتنت میزان قابل توجهی کم میشه 🗿🙏🏿
madeline
5 آبان 02 12:26
اصلا همینی که اسما گفت😂❤️
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
5 آبان 02 12:27
مدی این الان فازش مثل دیشب منه برای همین با این لحن میگه. ولی لحن رو بذاریم کنار ایا داره حرف غلطی میزنه؟ واقعا اعصاب منم خورد میشه وقتی میگی دو تا لگد. دو تا لگد یعنی چی واقعا؟
madeline
5 آبان 02 12:27
بابا خودت گفتی اگه نمیدونم چیو چی واقعی باشه تاوان همون یه دونه لگده بحثت کشتن نبود که فعلا داشتی نرخ همون یه دونه لگدو تعیین میکردی😂
ᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛ
پاسخ
تو داشتی میرفتیاااا
معلومه که هست... کجای دنیا با ناخن گیر ادم میکشن؟

من از یه لگد حرف زدم، همون لگدی که تو فیلمی بود که شهید آرمان و داشتن میزدن، همون جایی که گفت همه چیو درآوردن هیچی گیر نیاوردن
حرف تو اون دوتا لگدیه که اولین بار زیر زن تنها گفتی... همون جایی که گفتی کسی با دوتا لگد نمیمیره 

پارسال همین روزا آرمان و روح الله زیر همون دوتا لگد جون دادن
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
5 آبان 02 12:29
خواهران، بس کنید

(فاز پاپ فرانسیس)
ᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛ
پاسخ
تکبیر🌚
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
5 آبان 02 12:44
مدلین جان وقتی میگه تاوان یه دونه لگده این یک فکت نیست و یک جمله ذوقیه که ممکنه تو سلیقت بپسنده یا نه.
فکت با جمله ذوقی تفاوت دارن
ᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛ
پاسخ
درسته
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
5 آبان 02 12:49
دو تا اگد مدلین با یه لگد تو بخوره تو سر من اصلا
جنگ جهانی سوم شد
ᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛ
پاسخ
من الان فاز دیشب تورو دارم
نزدیکم نشین که فحاشی میکنم
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
7 آبان 02 21:06
احساس میکنم افکارت خیلی تغییر کرده شایدم من اینطور فکر میکنم
الان فکر میکنی الکی بودن اونا؟
من نه میگم واقعی نه الکی 
ᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛ
پاسخ
نه واقعا... کلا تغییر کردم
 
نمیدونم پارسال تو وب قبلیم بودی یا نه ولی کاملا عوض شدم
کشته سازی واضحه!!

این خیزش «البته شایدم ریزش» تنها هدفش اینه کشته سازی کنه، با اون کشته سازیاش امثال آرمان و روح الله رو بکشه، کسایی که به هر نحوی مخ نداشته شون شستشو پیدا کرده جوونای مردمو کشتنم برن پای چوبه دار... بعد از اون قاتلای حیوون صفتم مظلوم بسازن، بازم بیان تو خیابون جوونای مردمو بکشن
این روند ادامه دارد...
 
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
8 آبان 02 19:51
میدونی اخه این ۲۷۰ درجه ای که چرخیدی برای من غیر قابل باوره
ᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛ
پاسخ
آره خب... ولی اونقدرام عوض نشدم... یه تغییر عقیده کوچیک...🌚🙏🏻